۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84463086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش همکلاسی مهربان در کردستان راه اندازی شد

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84463086
پویش همکلاسی مهربان در کردستان راه اندازی شد

سنندج- ایرنا- در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به دانش آموزان کم‌بضاعت پویش همکلاسی مهربان۲ همزمان با سراسر کشور در کردستان راه اندازی شد.

مسوول بسیج دانش آموزی استان کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این پویش برای دومین سال متوالی و به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت برگزار شده و  اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله لوازم التحریر، کیف، کفش تهیه و  توزیع می‌شود.

اصغر عبدی‌فر افزود: کمک به تولید داخل و استفاده از تولیدات داخلی،لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی،تبلت،گوشی،کتاب آموزشی و کمک آموزشی،کیف،کفش و لباس از اولویت‌های این پویش است.

وی با بیان اینکه کار تخصصی این طرح شامل جمع‌آوری کمک مومنانه ویژه قشر دانش‌آموز نیازمند و کم برخوردار در سطح استان شروع شده است، اظهار داشت: تا مهر این کار ادامه دارد و پس از آن نیز کارهای اجرایی طرح شامل توزیع کمک های جمع‌آوری شروع می شود.


مسوول بسیج دانش آموزی کردستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی افراد را شناسایی کرده ‌ و کمک ها را جمع‌آوری و توزیع می کنند ادامه داد: از خیرین و افراد نیکوکار می‌خواهیم در این مسیر نیز ورود پیدا کرده و ما را یاری کنند.


وی با بیان اینکه ۲۳ شهریور همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستانهای استان مراسم نمادین این پویش انجام خواهد شد، اظهار داشت: محل جمع آوری کمک‌ها حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج دانش آموزی استان است و انتظار می رود خیرین، والدین و دانش‌آموزان و افراد توانمند در حد وسع خود در این طرح کمک کنند و  ما می توانیم افراد نیازمند را معرفی کرده و خودشان مایحتاج را تامین و تحویل بدهند.


عبدی‌فر یادآور شد: سال گذشته در قالب این پویش حدود سه میلیارد ریال جمع آوری و توزیع شد که شامل پنج هزار بسته لوازم التحریر، ۵۰۰ دستگاه تبلت و گوشی،کیف،کفش لباس،کتاب کمک آموزشی بسته های معیشتی و بهداشتی و هدایای نقدی بود و امسال هم تاکنون حدود سه میلیارد ریال به این منظور جمع آوری شده و از رسانه ها انتظار می رود در این زمینه با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ما را یاری دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha