۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84464425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۵۹ هزار دُز واکسن کرونا در قروه تزریق شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵
کد خبر: 84464425
بیش از ۵۹ هزار دُز واکسن کرونا در قروه تزریق شد

سنندج - ایرنا - رییس مرکز بهداشت قروه گفت: تاکنون در این شهرستان ۵۹ هزار و ۷۳ دُز واکسن کرونا به افراد در سنین مختلف تزریق شده است.

مسعود معتمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۶۷ هزار و ۵۰۱ دُز واکسن کرونا به مراکز بهداشتی شهرستان قروه تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون کادر بهداشت و درمان و نظام پزشکی، بیماران خاص و دیابتی، مشاغل و ادارات حساس و آسیب پذیر و گروه سنی بالای ۳۰ سال در شهر و بالای ۱۸ سال در روستاها و البته تمامی معادن و صنایع و کارگاه و کارخانجات شهرستان نیز واکسینه شده‌اند.

رییس مرکز بهداشت قروه با بیان اینکه در این بین ۵۱ مادر باردار واجد شرایط واکسیناسیون نیز واکسن دریافت کرده‌اند، افزود: امیدواریم با دسترسی بیشتر به واکسن، گروه های سنی پایین تر در شهر قروه و شهرهای تابعه نیز واکسینه شوند.

معتمدی ادامه داد: برنامه ریزی مناسب به گونه ای صورت گرفته که تاکنون ازدحام وجود نداشته و در بدترین شرایط میانگین زمانی معطلی شهروندان برای دسترسی به واکسن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بوده است.

در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز چهارشنبه ۱۷ شهریور، ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد و در حال حاضر ۸۹۷ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که ۸۱ بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تا ظهر امروز در استان یک هزار و ۵۳۳ قربانی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha