۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84465276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۷ هزار دُز واکسن جدید وارد مازندران شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84465276
۱۲۷ هزار دُز واکسن جدید وارد مازندران شد

ساری- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طی هفته جاری در ۲مرحله ۲۱۶ هزار دُز روز یکشنبه چهاردهم و ۱۲۷هزار دز واکسن جدید نیز دیروز وار استان شد و در حال تزریق است..

دکتر قاسم اویس روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه افزایش مراکز تجمعیی تزریق واکسن و استقبال مردم استان ،در مجموع این هفته به تعداد ۳۴۳ هزار دز واکسن جدید وارد استان شده است.

وی با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در مازندران، خاطر نشان کرد: در مجموع واکسیناسیون ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر که بالای ۱۸ سال سن دارند در مازندران در حال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه، تاکنون یک میلیون و ۴۶۱ هزار دُز واکسن در استان تزریق شد، گفت: از این میزان ۸۹۷ هزار دُز واکسن نوبت اول و ۵۶۴ هزار دُز نوبت دوم است. براساس آمار ،تاکنون ۴۴ درصد جامعه هدف در مازندران دُز اول واکسن را تزریق کردند که متوسط کشوری این آمار ،۳۳ درصد است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۲۷.۵ درصد جامعه هدف در مازندران هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

براساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در روز چهارشنبه هفته جاری، ۱۲ نفر دیگر قربانی کرونا شدند و با پذیرش ۱۵۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان، مجموع بستری شدگان به یک‌هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

۱۲۷ هزار دُز واکسن جدید وارد مازندران شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha