مجلس اعتبار ویژه برای ایجاد اردوگاه و دارالقرآن مدارس اختصاص دهد

گرگان - ایرنا - سرپرست وزارت آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که در بودجه سال ۱۴۰۱ ردیف اعتباری ویژه برای ایجاد کانون، اردوگاه و دارالقران کریم مراکز آموزش و پرورش و مدارس اختصاص دهند.

علیرضا کاظمی عصر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: ایجاد کانون‌ها ، اردوگاه ها و دارالقران کریم مطالبه مردم و دانش‌آموزان است و امیدواریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه کمک کنند تا سال آینده برای ایجاد این بخش از آموزش و پرورش، ردیف ویژه در نظر گرفته و دغدغه تامین مالی آن را حل کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت : تمام تلاش این وزارتخانه، آغاز سال تحصیلی با آرامش برای دانش‌آموزان و معلمان است.

وی افزود: این وزارت‌خانه از سه مسیر شامل مدرسه تلویزیونی ایران ، شبکه شاد و آموزش حضوری ، سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را آغاز خواهد کرد.

کاظمی وعده داد که نسخه جدید شبکه شاد در ۲۷ شهریور ماه امسال رونمایی خواهد شد.

وی همچنین به اهمیت شورای آموزش و پرورش در استان ها اشاره کرد و از اعضای آن در استان ها خواست که وضعیت شاخص های تحصیلی را به صورت دقیق و شفاف استخراج نموده و مسائل و مشکلات را اولویت بندی و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

کاظمی همچنین بر حمایت از تعلیم و تربیت از سوی همه دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش مجموعه‌ای فرابخشی بوده و اثر و کارکرد آن در جامعه سازی است .

نشست با معاونان اداره کل آموزش و پرورش و ملاقات با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه های پایانی سفر امروز سرپرست وزارت آموزش و پرورش به گلستان است.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز پنجشنبه ضمن حضور در مزار شهدای گمنام گرگان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، طی مراسمی جداگانه مدرسه ۶ کلاسه روسای چارقلی در گمیشان، مدرسه ۱۰ کلاسه در آق قلا و مدرسه ۳۰ کلاسه حیات طیبه و ساختمان نماد در شهر گرگان را افتتاح کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه شب به همراه تعدادی از معاونان و مدیران وزارتی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha