۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84465762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوقاف گلستان میزبان تولید مجموعه تلویزیونی وقف شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳
کد خبر: 84465762
اوقاف گلستان میزبان تولید مجموعه تلویزیونی وقف شد
تولید مجموعه تلویزیونی سایه های رعنا در گرگان

گرگان‌- ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که این اداره کل میزبان نخستین مجموعه تلویزیونی در حوزه وقف و زیارت با عنوان سایه های رعنا در کشور شده که ساخت آن از دوم تیر سال جاری آغاز شده است.

 حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی سایه های رعنا در گرگان، بیان کرد : انتخاب گلستان برای تولید این مجموعه اختصاصی وقف از سوی سازمان به خاطر وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی، زیارتی ، زندگی مسالمت آمیز توام با وحدت اقوام و مذاهب گوناگون بودi است .

وی با اشاره به این که تولید این مجموعه با هدف عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در احیای وقف و ترویج این سنت حسنه در میان خیرین برای حل معضلات جامعه است، گفت: در تولید این مجموعه به عنوان کار اجتماعی فاخر در سطح ملی با پشتیبانی روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه و همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله میراث فرهنگی و گردشگری و صدا و سیما، ارگان های نظامی و انتظامی، نهادها و گروه های مردم نهاد در استان است.

تولید مجموعه تلویزیونی سایه های رعنا از دوم تیر ۱۴۰۰ با حضور جمعی از بازیگران ملی و بومی آغاز شده و پایان کار هم بیستم مهر ۱۴۰۰لحاظ شده است.

این مجموعه به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه کنندگی علی خانی ابیانه ای تولید می شود که داستان مجموعه به صورت کلی در مورد وقف است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha