۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84466249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: تربیت نیروی انسانی متعهد در دستور کار دولت باشد

شاهرود-ایرنا- امام جمعه شاهرود گفت: توقع مردم از دولت جدید تربیت نیروهای متعهد، متخصص و کاردان است تا بتوان از تجربه آن‌ها در دولت‌های بعد هم استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: اگر مدیر لایقی نداشته باشیم اعتماد مردم به نظام از بین می برد.

وی افزود: مردم توقع دارند در عرصه های مدیریتی حزب بازی و خویشاوندسالاری کنار گذاشته شود تا تحول اساسی را در دوره جدید ببینند.

خطیب جمعه شاهرود به موضوع مذاکره ایران با غرب نیز اشاره و ابراز کرد: مردم ایران نیازی به مذاکره مستمر با امریکا و اروپا ندارند و تا وقتی که سرمایه های بلوکه شده ملت ایران و معامله با ایران آزاد نشود و استکبار به دشمنی خود پایان ندهد، ادامه دادن مذاکرات بی دلیل است.

امینی تأکید کرد: مذاکره باید برای رفع تحریم باشد، عزت مردم ایران حفظ شود و مردم نفع آن را ببینند.

وی درباره تحولات افغانستان نیز به نگرانی عده ای در داخل کشور اشاره کرد و گفت: چگونه برخی اکنون نگران افغانستان هستند در حالی که در برابر کشتار مردم یمن سکوت کردند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در موضوع افغانستان پیچیدگی هایی وجود دارد که برخی از آن سردرنمی آورند، یادآور شد: عده ای می خواهند کشور را درگیر چیزهایی کنند که نفعی برای مردم ایران ندارد، چرا که هم آمدن طالبان و هم مسائل پنجشیر هیچ کدام عادی نیست.

امینی اضافه کرد: ما مدافع مردم افغانستان هستیم و از هیچ یک ازاین گروه ها حمایت نمی کنیم در حالی که آنهایی که از بیرون کشور مردم ایران را تحریک می کنند می خواهند با استفاده از افراد غافل داخلی و احساسات مردم، کشور را درگیر مسائلی کنند که به مصلحت نیست.

امینی درخصوص فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد: این موضوع پایه های سست این رژیم غاصب را نشان داد و حتی اگر این چند زندانی دوباره دستگیر شوند، در هر حال یک رسوایی بزرگ برای صهیونیست ها بود.

امام جمعه شاهرود همچنین به برخی موضوعات شهرستانی اشاره کرد و گفت: مسئولان نظارتی و امنیتی که کارشان پیشگیری است، جلوی برخی مسائل خلاف در اداره ها را بگیرند و نگذارند کار به جایی بکشد که مردم به نظام بدبین شوند.

امینی افزود: بسیاری از مدیران کار خود را درست انجام می دهند اما عده کمی با کم کاری موجب تاخیر در روند خدمت گزاری به مردم می شوند.

وی با بیان اینکه رشوه گرفتن چیزی نیست که دولت جدید تحمل کند، افزود: مسئولان حراست اداره ها کار خود را درست انجام دهند چرا که در گذشته برخی از سوء تدبیرها سبب نارضایتی مردم شد.

امام جمعه شاهرود از مدیران خواست به زیرمجموعه خود توجه بیشتری داشته باشند وگفت: برخی برای کاری که می تواند در مدت ۲ روز انجام شود، مردم را چند ماه معطل می کنند و این موضوع قابل پذیرش نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha