تردد شبانه در مشهد ۴۵ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور خراسان‌ رضوی گفت: میزان تردد شبانه در مشهد حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح منع تردد شبانه کاهش یافته است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان این کاهش تردد در ماه‌های گذشته تا ۸۰ درصد نیز رسیده بود.
وی خاطرنشان کرد: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای استان با جدیت اجرا و تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود.
سرهنگ دهنوی در خصوص فعالیت مراکز تعویض پلاک نیز اظهار کرد: در حال حاضر مراکز تعویض پلاک در مشهد و سایر شهرهای استان فعال هستند.
رییس پلیس راهور خراسان‌ رضوی افزود: آموزشگاه‌های رانندگی نیز از هفته قبل فعال شده‌اند و هرگونه فعالیت با رعایت پروتکل های بهداشتی باید انجام شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا از اطلاعات به‌ روز شده سامانه ماسک، هم اکنون شمار مناطق قرمز کرونایی در استان خراسان رضوی به هفت شهرستان کاهش یافته است و حال آنکه این تعداد در هفته گذشته ۱۴ شهرستان بود.
اکنون شهرستان های گناباد، سرخس، کاشمر، خلیل آباد، سبزوار، قوچان و درگز در وضعیت قرمز کرونایی هستند.
پیش از این  شهرستان های باخزر، تایباد، خلیل‌آباد، تربت‌ حیدریه، سرخس، جوین و بردسکن هم در وضعیت قرمز قرار داشتند که هم اکنون وضعیت کرونایی این شهرستان ها نارنجی شده است.
از میان ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، هم اکنون هفت شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha