۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 84467078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق ۲۷ هزار دُز واکسن کرونا در دهلران

ایلام - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران از تزریق ۲۷ هزار و ۵۲۶ دز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز شنبه در نشست ستاد کرونا اظهار داشت: از ۱۱ هزار و ۲۴۱ نمونه گیری انجام شده پنج هزار و ۱۴۸ نفر مثبت بوده است.

وی با اشاره به ۱۰۷ مورد فوتی در این شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان افزود: روزانه ۳۵ نفر در بیمارستان شهدای دهلران بدلیل کرونا بستری می شوند.

فرماندار ویژه دهلران از تسریع در واکسیناسیون کرونا در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در بخش ها مراکز جامع سلامت و مراکر شبانه روزی و در روستاها نیز خانه های بهداشت مکلف به انجام واکسیناسیون هستند و در این زمینه از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

عسگری بر ضرورت توجه مردم به رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک و تسریع در واکسیناسیون تاکید کرد و از بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران، بهورزان و پایگاه های مقاومت بسیج خواست اطلاع رسانی لازم به مردم برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون در بخش ها و خانه های بهداشت در روستاها برای واکسیناسیون بدون فوت وقت اقدام کرده و در این زمینه با متولیان همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هر خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت یک مکان تزریق واکسن کروناست گفت: برنامه داریم تا پایان آذر ماه همه جامعه هدف شهرستان را واکسینه کنیم.

فرماندار ویژه دهلران به واکسن برکت و ایمنی آن هم اشاره و یادآور شد: استقبال مردم از واکسن برکت خوب است و ۶۰ درصد تزریق واکسن در شهرستان از این نوع واکسن صورت می گیرد.

عسگری با اشاره به افزایش مکان های تزریق واکسن کرونا در بخش ها و روستاها گفت: سرعت واکسیناسیون در شهرستان شتاب گرفته است و مردم در زمینه واکسیناسیون با دست اندرکاران و بهداشت و درمان همکاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha