۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۱۰
کد خبر: 84467176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه فاضلاب شهر نیر تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل - ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به اهمیت تکمیل پروژه فاضلاب شهری نیر اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم ظرف مدت ۲ ماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایرنا، نعمت سلطانی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار نیر از اجرای ۴۳ پروژه در بخش آب این شهرستان خبر اد و افزود: با اجرای این پروژه‌ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات آبرسانی به این شهرستان خواهیم بود.

شجاع اقبالی فرماندار شهرستان نیر هم به اهمیت تکمیل مجتمع‌های آبرسانی شهید محمدزاده و کسایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این دو مجتمع آبرسانی بسیاری از مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان رفع خواهد شد.

وی از اجرای پروژه خط انتقال شبکه فاضلاب منطقه توریستی بولاغلار نیر خبر داد و گفت: بزودی عملیات اجرایی این پروژه هم آغاز خواهد شد.

فرماندار نیر از اختصاص اعتبار برای اجرای شبکه آبرسانی به دهکده توریستی سبلان هم خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

در این جلسه مقرر شد ظرف مدت ۲ماه اداره آب فاضلاب شهری نسبت به اتمام پروژه فاضلاب نیر اقدام و فروش انشعاب فاضلاب را برنامه‌ریزی نماید.

همچنین در این نشست در باره  اختصاص ۶ میلیارد ریال  اعتبار استانی برای شروع عملیات اجرایی خط انشعاب آب دهکده توریستی ،  برنامه‌ریزی برای آبرسانی روستای شیران و اصلاح نقطه برداشت  آب ،  اقدام در خصوص تامین آب مجتمع  آبرسانی شهید محمدزاده ، اصلاح شبکه و نصب کنتور روستای مجیدآباد ، آبرسانی روستای کلاش از مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده ، رفع مشکل آبرسانی روستاهای خادملو- دابانلو- جق جق علیا و سفلی و بهسازی چشمه روستای مشتقین تصمیم گیری شد.

نیر  در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha