اجرای باند دوم محور اردستان - زواره مطالبه جدی شهروندان است

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: اجرای باند دوم محور اردستان به زواره مطالبه جدی شهروندان است و این عملیات به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل کوهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بهسازی و توسعه راه‌های اردستان در اولویت مسوولان شهرستان است، افزود: با توجه به مطالبه شهروندان در خصوص باند دوم محور اردستان - زواره، قرارداد شروع مجدد ادامه مسیر این محور انجام شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل پراکندگی راه‌های اردستان، محرومیت حوزه راه در این منطقه بیشتر است، تصریح کرد: با پیگیری های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی و سفر مسوولان وزارت راه و شهرسازی به شهرستان اقدام‌های موثری در بخش راهداری صورت گرفته است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان ۲۲ تیر ۱۳۹۹ درباره محمور اردستان - زواره گفته بود: با توجه به بارترافیکی سنگین و تصادفات رخ‌به‌رخ در این محور عملیات اجرایی باند دوم محور زوارهاردستان از سال ۱۳۹۳ در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.  طول مجموع این محور ۹ و نیم کیلومتر است که از سوی سه پیمانکار اقدام شده و قرارداد پیمانکار کنونی حدود چهار و نیم کیلومتر باقیمانده را در بر می‌گیرد.

بهزاد شاهسوندی با بیان اینکه محور اردستان به زواره یکی از طرح‌های دارای اولویت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان است و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم این محور پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به سفر اخیر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه یه اصفهان، دستور تخصیص اعتبار این این طرح صادر شد.   

️سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با اشاره به آغاز عملیات مرحله دوم روشنایی محور ترانزیت این شهرستان خاطر نشان کرد: قطعه دوم این طرح از جایگاه سوخت کمربندی تا دانشگاه پیام نور اردستان به طول ۲ و نیم کیلومتر و صرف اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد تومان به صورت امانی از سوی اداره راهداری انجام خواهد شد.

کوهی افزود: قطعه نخست روشنایی کمربندی اردستان به طول چهار و نیم کیلومتر با ۸۰ پایه و صرف اعتبار نزدیک به ۴ میلیارد تومان به طور مشارکتی از کمک‌های دفتر نماینده مجلس، فرمانداری، راهداری و امور برق نیزدر هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.

به گفته وی، عملیات روکش آسفالت محور ترانزیت اردستان و اصلاح واریانت و رفع قوس کمربندی (روبروی جایگاه سوخت) در حال انجام است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت، با برخورداری از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۴۱ کیلومتر آزادراه و ۱۰۰ کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha