۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84467941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار دانش‌آموز مهابادی کتاب‌های درسی خود را ثبت سفارش نکرده‌اند

مهاباد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: هزار و ۱۱۶ دانش آموز مقطع متوسطه اول و دوم این شهرستان از ثبت سفارش کتاب درسی برای سال تحصیلی جدید جا مانده اند.

کریم سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان و والدین دانش آموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکرده اند، تا ۳۱ شهریورماه جاری فرصت دارند به سامانه سفارش کتاب مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شخصی و پایه تحصیلی دانش‌آموز کتاب خود را سفارش دهند.

وی با بیان اینکه توزیع کتاب درسی برای افراد ثبت نام کرده آغاز شده است، اضافه کرد: هم اکنون توزیع کتاب های درسی برای مقطع ابتدایی آغاز شده و طی هفته آینده نیز توزیع کتاب درسی مقاطع متوسطه اول و دوم انجام می‌‍شود. 

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اظهار داشت: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت نام دانش آموزان در سامانه "پادا" و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنها است و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: امسال همه کتاب‌ها در مدارس توزیع می‌شود و هیچ کتابی در کتاب فروشی‌ها فروخته نخواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش آموز و ۳۲۰ مدرسه شهری و روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha