۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84468036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام بیش از ۲۸۰ هزار دانش‌آموز کردستانی قطعی شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84468036
ثبت نام بیش از ۲۸۰ هزار دانش‌آموز کردستانی قطعی شد

سنندج- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون ۲۸۰ هزار و ۱۳۸ دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید در سامانه سیدا ثبت نام کرده اند که این آمار بیش از ۹۱‌درصد دانش آموزان استان را تشکیل می دهد.

صدیقه عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند، در سریعترین زمان ممکن به نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خود برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی به ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های ورودی نیز اشاره کرد و گفت:تاکنون ۹۹.۷۹ درصد دانش آموزان پایه اول، ۹۱.۲۳ درصد دانش آموزان پایه هفتم و ۶۰.۱۶ درصد دانش آموزان پایه دهم برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده‌اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از دانش آموزان پایه های ورودی اول و هفتم و دهم نیز که تاکنون ثبت نام نکرده اند، خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان به ثبت نام قطعی دانش آموزان بستگی دارد، از دانش آموزان خواست بعد از ثبت نام حتما از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، برای ثبت سفارش کتب نیز اقدام کنند.

استان کردستان۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha