برگزیدگان جشنواره طرح و فیلمنامه کوتاه «سید داود میرباقری» معرفی شدند

شاهرود- ایرنا- مدیر انجمن سینمای جوانان شاهرود گفت: برگزیدگان سومین جشنواره طرح و فیلمنامه نویسی کوتاه یادمان «سید داود میرباقری» در شاهرود معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مجتبی فیروز آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته مصادف با روز ملی سینما اختتامیه سومین جشنواره فیلمنامه نویسی شاهرود "راوی" در مجموعه شهر بهشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان شهرستان شاهرود معرفی شدند، اظهار داشت: امیرعلی صفاری برگزیده بخش طرح  برای سه اثر «بدون نقد»، «آشغال ها» و «برخورد آبکی» لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کرد.

فیروزآبادی با بیان اینکه از زهرا اصغریان برای طرح «رسول خاک» تقدیر شد، تصریح کرد: از شهناز امیری برای طرح «یک کوچه مانده به بن بست» نیز تقدیر شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان شاهرود ابراز داشت: در بخش فیلمنامه به نفر اول مقداد جلالی برای فیلمنامه کوتاه«حفار» تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا شد.

وی با بیان اینکه به نفر دوم فریماه بهرامی برای فیلمنامه کوتاه «ایستاده مردن» لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال اهدا شد، افزود: به نفر سوم جشنواره، حسن سرچاهی برای فیلمنامه «مانکن» لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا شد.

به گفته وی، در بخش فیلمنامه از یوسف پورعلی برای فیلمنامه «دگردیسی» و کبری التج برای فیلمنامه «دیوار» تقدیر شد.

فیروز آبادی به رونمایی از نقاشی چهره استاد سید داوود میرباقری کاری از هانیه غلامی اشاره کرد و گفت: یک تندیس جشنواره جهت استفاده در موزه انجمن سینمای جوانان شاهرود به سید عبدالله تقوی اهدا گردید.

این جشنواره در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار شد که بخش موضوعی عنوان های غدیر، مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر را در برگرفت.

انجمن سینمای جوان شاهرود از سال ۶۳ فعالیت خود را در این شهرستان شروع کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha