۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84469599
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بهسازی راه‌های جوین خراسان رضوی تسریع می‌شود

۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84469599
بهسازی راه‌های جوین خراسان رضوی تسریع می‌شود

سبزوار- ایرنا- فرماندار جوین در استان خراسان رضوی گفت: با مساعدت استاندار این استان عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های ارتباطی این شهرستان تسریع می‌شود.

حسین جمشیدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جاده‌های جوین در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات شهرستان جوین وضعیت نامناسب جاده های این منطقه است که برای بهبود این وضعیت در سفر استاندار خراسان رضوی موارد خوبی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: شهرستان جوین در مسیر ارتباطی خراسان رضوی به خراسان شمالی قرار دارد که وضعیت آسفالت جاده های آن نامناسب است از این رو یکی از مصوبات سفر استاندار موافقت با عملیات روکش  آسفالت ۱۴ کیلومتر این جاده‌ بود که مناقصه آن برگزار و در پاییز سال جاری اجرا می شود.

فرماندار جوین گفت: از دیگر مصوبات در حوزه راه، تکمیل چهار کیلومتر راه روستایی "جزندر" جوین است که با بهره برداری از این راه ۱۰۰ درصد راههای روستایی جوین از آسفالت برخوردار می‌شوند.

وی افزود: احداث جاده سلطان آباد خوشاب به شفیع آباد نیز از دیگر مصوبات سفر استاندار بود که با اجرای این طرح شهرستان‌های خوشاب، جوین و جغتای از بن بست خارج می شوند.  

جمشیدی ادامه داد: ساخت بخشی از باند دوم جاده‌ سبزوار - جوین - اسفراین نیز به عنوان یکی از مسیرهای پرترافیک و خطرناک از سال گذشته آغاز شده است.

سفر اواخر اردیبهشت سال جاری استاندار خراسان رضوی به شهرستان جوین ۳۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، خدماتی و بخش کشاورزی داشت.

نگهداری، نظارت فنی، حفاظت و مرمت ۴۵۰ کیلومتر راه شهری و روستایی در جوین بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان است.  

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. این شهرستان با دو شهر نقاب و حکم آباد دارای چهار دهستان و ۵۳ روستاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha