۲۵۷ بیمار کرونایی جدید در استان سمنان شناسایی شدند

سمنان- ایرنا- طبق جدیدترین آمار رسمی، ۲۵۷ مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند و با این تعداد، آمار کل مبتلایان قطعی استان از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر روز دوشنبه به ۶۶ هزار و ۸۶۰ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه ۲۲ شهریور ماه، ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند و تعداد فوتی های استان به یکهزار و ۳۷۴ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۲۴۷ مورد مثبت سرپایی در استان ثبت شد، ۲۴ بیمار بستری جدید و ۵۷ بیمار نیز ترخیص شدند اما همچنان ۴۵۰ فرد قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۸ نفر دیگر از هموطنان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و با تزریق یک میلیون و ۵۹۰ هزار و ۲۰۵ دُز واکسن کرونا، رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور برای چندمین بار شکسته شد.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(یکشنبه) تا امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

۷ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha