۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84470308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازبینی آثار جشنواره تئاتر غواصان دریادل در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بازبینی آثار شرکت کننده در جشنواره تئاتر صحنه ای و خیابانی " خط شکنان و غواصان دریادل" از امروز / ۲۳ شهریور/ آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

محمدربیع احمدخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره از سری برنامه های کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است و ما امیدواریم با برگزاری آن به گونه ای که شایسته شهدا است گام برداریم و دین خود را به شهیدان ادا کنیم.

وی به شورای هیأت انتخاب نخستین جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای خط شکنان و غواصان دریادل استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: هیات انتخاب آثار برای حضور در مرحله نهایی جشنواره، بر عهده حسین عباسی نیا، اصغر شعبانی و اصغر محمدی خواهد بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ۲نمایش خیابانی و هشت نمایش صحنه ای از استان متقاضی شرکت در این جشنواره هستند.

حسین نجفی، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان نیز با بیان اینکه انتظار می رود آثار خوبی در این جشنواره داشته باشیم، گفت: در مرحله نهایی جشنواره برای اجرای تئاتر خیابانی با حضور تماشاگران مشکلی نداریم و در خصوص نمایش های صحنه ای نیز فضای مورد نیاز فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha