۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84470864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مراغه مشخص شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۵
کد خبر: 84470864
ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مراغه مشخص شد

مراغه- ایرنا- با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مراغه، ترکیب هیئت رئیسه براساس آرای ماخوذه مشخص و سید اسماعیل حسینی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه روز سه شنبه در این آیین گفت: شوراهای شهرستانی و شورای شهر به عنوان شوراهای بالادستی با اختیارات ویژه ای که قانون مشخص کرده، نقش مهمی در توسعه منطقه ایفا می کنند.

سید علی موسوی افزود: شوراهای استانی و شهرستانی نقش قانونگذاری در مسائل منطقه ای و شهرستانی داشته و از این رو دارای جایگاه قانونی بزرگی هستند.

وی ادامه داد: در این راستا، شوراهای شهرستانی با مطالعه صحیح و شناخت مناسب از وضعیت شهری و روستایی می توانند در توسعه، عمران و رونق منطقه و شهرستان گام بردارند.

موسوی اظهار کرد: با توجه به عضویت و حضور رئیس شورای شهرستان در ۱۱ کارگروه از مجموع ۱۴ کارگروه شهرستانی، می توان انتظار نقش آفرینی بیشتری از شوراهای اسلامی در مسائل منطقه ای داشت.

وی گفت: با وجود اختیار قانونی شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخاب شهردار و دهیاران روستاها، بهره گیری از نظر کارشناسان برای بهترین انتخاب ضروری است.

فرماندار مراغه تاکید کرد: با توجه به اهمیت شوراهای اسلامی روستاها، نباید هیچ روستایی بدون دهیار باشد و شوراها در انتخاب آنها تسریع کنند.

به گزارش ایرنا، براساس آرای ماخوذه در این جلسه، حسن اصلانی به عنوان نائب رئیس شورا، بهروز پاشایی به عنوان منشی و رضا عسگری به عنوان نماینده شورای شهرستان مراغه در شورای استانی انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha