۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84473896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: اعتماد مردم با کار جهادی افزایش می‌یابد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: کارمیدانی و اقدام و عمل جهادی باعث افزایش اعتماد عمومی مردم می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم ضرورت دارد، افزود: هم افزایی دولت و مجلس برای افزایش اعتماد عمومی ضروری است.

امام جمعه میامی با اشاره به اهمیت بازسازی اعتماد عمومی در دولت سیزدهم تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه نظام ، مردم سالاری دینی و حفظ اعتماد عمومی است که متاسفانه لطمه خورده و باید حفظ و تقویت شود.

وی گفت: با مردم و میان مردم بودن مسئولان، تحول و تغییر در زندگی مردم و رفع مشکلات آنان، عمل به حرف‌ها و وعده ها، شجاعت در پذیرش اشتباه، عذرخواهی و جبران آن، صداقت در گفتار و رفتار از راهکارهای مهم افزایش اعتماد عمومی محسوب می‌شود.

وی توجه و بازسازی ساختار فرهنگی کشور را ضروری دانست، و تصریح کرد: امروز ناکارآمدی سیاست فرهنگی، تهاجم سازمان یافته فرهنگی دشمن، فقدان ، الگو و شاخصه های فرهنگی مشکل فرهنگی است که دولت سیزدهم باید ساختار فرهنگی را سامان دهد.

صفایی پور با اشاره به اینکه توجه به مکان های فرهنگی ضرورت دارد، اظهار داشت: از مطالبه‌های جدی در کشور توجه به قرارگاه های فرهنگی شامل مصلی و مساجد است.

وی افزود: مردم باید شاهد تحول در بخش های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اماکن مقدس باشند.

امام جمعه میامی گفت: خدمت به خلق، عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد، قانون گرایی ، توجه به ظرفیت‌های درون زا از شاخصه های دولت اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به طرح های نیمه تمام شهرستان ضرورت دارد، ادامه داد: طرح های عمرانی و اقتصادی مناطق محروم در دولت سیزدهم با مشارکت همگانی در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت دعا، تصریح کرد: آموزه های دینی به ما می گوید دعا موجب رفع بلا و ترک آن موجب طولانی شدن بلایا می شود.

وی با توجه به اهمیت دعای هفتم صحیفه سجادیه، گفت: دعا برای رفع بلا بویژه برای رهایی از بیماری منحوس کرونا ضرورت دارد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha