فیلم کوتاه «حرف‌های شبانه» به بخش مسابقه جشنواره ژاپن راه یافت

مراغه- ایرنا- «هادی افتخارزاده» بازیگر نقش پدر در فیلم کوتاه «حرف‌های شبانه» گفت: این فیلم کوتاه ساخت «امید عبدالهی» به بخش مسابقۀ شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن راه یافت.

وی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم، داستانِ حرف‌های شبانه بین پدر و دختری است که ناگفته می‌ماند و سکانس پایانی آن که به صحنه رو در رو شدن این پدر و دختر مربوط می‌شود، جذاب‌ترین بخش آن به شمار می‌رود.

فیلمبرداری فیلم کوتاه «حرف‌های شبانه» را «محمدرضا جهان‌پناه» و تهیه‌کنندگی آن را «حسین کاکاوند» بر عهده داشته‌اند و علاوه بر «افتخارزاده»، امیررضا رنجبران نیز آن بازی کرده است. 

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و جشنواره و بازار جهانی آن مورد تایید جوایز آکادمی سینمایی کاناداست.

«هادی افتخارزاده» که در زمینه فیلم کوتاه هنرمردی کاربلد به شمار می‌رود، تاکنون در همه نقش‌های آن از جمله تدوینگر، نویسنده، کارگردان و برنامه‌ریز نقش ایفا کرده و از همه مهمتر در زمینه بازیگری خوش درخشیده است.

وی نخستین فیلم کوتاهش را در سال ۱۳۶۳ به عنوان نویسنده و کارگردان با «خواهی ماند» آغاز کرد و اکنون بیش از ۴۰ مورد فیلم کوتاه در کارنامه کاری وی ثبت شده و جایزه بهترین بازیگر مرد چهل و پنجمین جشنواره فیلم ملل اتریش برای بازی در فیلم کوتاه «گورمردها» بر صفحه افتخاراتش نقش بسته است. 

«افتخارزاده» طی هفته‌های اخیر جایزه دوم بازیگری در جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا را با فیلم «زغال» کسب کرد و پیش از این نیز درخشش در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر از جمله ملل اتریش را در کارنامه کاری خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha