پویش «آقا من جاماندم» دلتنگی‌های عزاداران حسینی را بازتاب می‌دهد

تهران-ایرنا-فرهنگسرای رسانه پویش «آقا من جاماندم» را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار کرده تا دلتنگی‌ها و درد ودل‌های عاشقان سیدالشهدا(ع) را به نمایش بگذارد.

به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای رسانه، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، جمع زیادی از عزاداران سیدالشهدا در ایران مشتاق حضور در راهپیمایی میلیونی اربعین و زیارت امام حسین(ع) هستند اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، این راهیپمایی با تمهیدات ویژه بهداشتی و با جمعیت کمتری از عاشقان اباعبدالله که از ایران مسافر کربلا می‌شوند، برگزار خواهد شد. 
فرهنگسرای رسانه همزمان با این مراسم باشکوه پویش «آقا من جاماندم» را برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین برگزار کرده و تلاش دارد تا دلتنگی‌ها و درد ودل‌های عاشقان سیدالشهدا را در قالب عکس و تصویر به نمایش بگذارد تا از این طریق احساسات پاک شهروندان عزادار را در فضای مجازی پیش چشم تمام جهانیان بیاورد. 
در این پویش رسانه‌ای، عزاداران و عاشقان سیدالشهدا که امسال نمی‌توانند در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کنند ، فیلم‌های یک دقیقه‌ای از دلگویه‌های خود برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را با هشتگ «جاماندگان» در فضای مجازی نشر داده و به پویش «آقا من جاماندم» بپیوندند. 
فرهنگسرای رسانه متولی برگزاری این پویش است و با انتشار این فیلم‌های یک دقیقه‌ای در فضای مجازی به استقبال عزاداران حسینی می‌رود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha