۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84480049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش سقف همدلی در کردستان راه اندازی شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84480049
پویش سقف همدلی در کردستان راه اندازی شد

سنندج - ایرنا - معاون امور مشارکت های مردمی بهزیستی کردستان گفت: در راستای کمک به ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد پویش سقف همدلی در استان راه‌اندازی شده است.

حسین رسولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درحال حاضر در استان کردستان ۶۵۹ واحد مسکونی در دست احداث و نیمه تمام ویژه مددجویان، زنان سرپرست خانوار، معلولان، ایتام و آسیب دیدگان اجتماعی وجود دارد که  اتمام آن نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

وی گفت: در راستای اتمام این پروژه ها پویش سقف همدلی با شعار"در سایه همدلی سقفی بنا کنیم" با هدف ایجاد بستر مناسب برای جلب مشارکت خیرین در کمک به ساخت و تکمیل واحدهای نیمه کاره مسکونی مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان به محورهای فعالیت این پویش اشاره کرد و افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان زیرپوشش، کمک به اتمام پروژه های نیمه تمام در دست احداث مددجویان، تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های ساختمانی مددجویان و تامین زمین مناسب برای مددجویان و معلولان و ایتام فاقد مسکن از محورهای این پویش است.

وی  ترغیب گروههای خانوادگی به برگزاری گلریزان (خانوادگی) و مشارکت در ساخت و تکمیل واحدهای در دست احداث در هر شهرستان با انتخاب حداقل یک پروژه دلخواه، -   اهدای مصالح ساختمانی با هر میزان و در توان خیرین و کمک‌های نقدی با نیت ساخت مسکن خانوارهای تحت پوشش را از جمله شیوه های جذب مشارکت اعلام کرد.

رسولی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت سازمان  و انتخاب حداقل یک پروژه در دست احداث و نیمه تمام  وتشکیل گروههای خنوادگی  و جشن گلریزان در این پویش مشارکت کنند، ضمن اینکه خیرین می‌توانند اجرای هزینه ها تا اتمام پروژه نیمه کاره نظارت داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین خیرین و نیکوکاران می توانند  کمک های نقدی خود برای شرکت در این پویش را  از طریق کد دستوری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۲۴# و یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷-۹۵۷۰-۷۱۸۱-۶۷۸۴ واریز کنند.

در حال حاضر حدود ۴۵ هزار معلول در استان کردستان زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و  ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد معلول روستایی هستند که از طریق cbr شناسایی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha