کارمندان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی گواهی آموزشی می‌گیرند

کرمانشاه – ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار گواهینامه‌ آموزشی برای کارمندان ادارات که استان که در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کننده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صادر می‌شود.

«معصومه حسنی خونسار» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سامانه آموزشی کارکنان دستگاه های اجرایی دولت قرار گرفت.

او گفت: طرح صدور گواهینامه‌ آموزشی ویژه‌ کارکنان ادارات با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی در بین کارکنان دستگاه های اجرایی دولت و مشارکت حداکثری اجرا می شود.

وی خاطر نشان ساخت، با توجه به توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت استان، به منظور ترویج معارف اسلامی و ایجاد انگیزه و نهادینه کردن فرهنگ قرآن و سیره ائمه (ع) در زندگی فردی و اجتماعی کارکنان دولت این دوره ها برگزار می شود.

حسنی خونسار افزود: با توجه به تطابق سرفصل های رشته چهارگزینه ای یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با دوره های آموزشی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران به مدت ۲۰ ساعت و سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی به مدت هشت ساعت ارائه می شود.

او اضافه کرد، کارمندان شرکت کننده در این قسمت در صورت کسب امتیاز لازم نمره ۶۰ از ۱۰۰ نمره می توانند از مزایای مترتب بر گواهی نامه هایی آموزشی عمومی در چهارچوب نظام آموزش کارکنان دولت بهره مند شوند.

وی بیان داشت: این گواهی به مدت ۲۸ ساعت برای کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان، توسط مرکز آموزش سازمان مدیریت استان صادر می‌ گردد.

حسنی خونسار افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در دوره ها با مراجعه به پورتال آموزشی سازمان مدیریت به آدرس kmlms.smtc.ac.ir ثبت نام نمایند.

معصومه حسنی خونسار افزود: آزمون دوره به صورت الکترونیکی و از طریق سایت جشنواره به آدرس www.samakpl.ir همه روزه از شهریور ماه تا اول آبان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گفت: این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و در رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و.... در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha