نماینده ولی فقیه و استاندار همدان: آموزش و پرورش محور توسعه جامعه است

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت آغاز تحصیلی جدید، بر نقش مهم و سازنده آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه در تعالی و پیشرفت جامعه و ساختن آینده ای درخشان برای شهروندان تاکید کردند.

ب‍ه گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین "حبیب الله شعبانی موثقی" و "سیدسعید شاهرخی" به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، آمده است: جایگاه ارزشمند تزکیه و تعلیم در قرآن کریم ایجاب می کند دستگاه تعلیم و تربیت در کانون توجه قرار گیرد تا سعادت و کمال جامعه تضمین شود.

دراین پیام تصریح شده، آموزش و پرورش محور توسعه و پیشرفت جامعه و ساختن آینده ای درخشان برای شهروندان است.

در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار همدان تصریح شده، اینکه مقام معظم رهبری معلمان را افسران پیشرفت جامعه نامیده و بر تربیت انسان‌های مؤمن، خردمند، متفکر و اندیشمند، دانشمند، با نظم، با انصاف، دارای اخلاق اسلامی به عنوان خروجی آموزش و پرورش تأکید دارند، نشان از این جایگاه ارزشمند دارد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: در زیست بوم جدید و شرایط کرونایی شاهد جلوه های زیبایی از ایثار و جهاد در امر مقدس تعلیم و تربیت بودیم و معلمان عزیز به عنوان جهادگران آموزشی اجازه ندادند کوچک ترین وقفه ای در تحصیل دانش آموزان عزیز ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در خاتمه این پیام تاکید کردند: اکنون در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت یقین داریم که با تلاش و همت معلمان و والدین محترم که نقش مهمی در این راستا دارند، جریان تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور به بهترین شکل دنبال شد.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha