صرفه‌جویی ۲۳۰ میلیارد ریالی شرکت گاز خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: این شرکت از طریق مولدسازی کالاهای مازاد در انبار نسبت به ساخت ۱۳۰ ایستگاه گاز و صرفه‌جویی ۲۳۰ میلیارد ریالی اقدام کرد.

حسن افتخاری روز شنبه در حاشیه بازدید از محل انبار مرکزی تدارکات و عملیات کالای این شرکت در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تلاش‌های جهادی کارکنان شرکت گاز استان این ایستگاهها شامل ایستگاه CGS شهری به ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب بر ساعت، TBS به ظرفیت ۳۰ و ۲۰ مترمکعب و ایستگاه های مورد نیاز در حوزه گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اعم از ایستگاههای تقلیل فشار و اندازه گیری ایجاد شده است.

وی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی در راستای ۲ هدف راهبردی مدیریت بهینه دارایی های فیزیکی و ارتقای ارزش‌آفرینی پروژه ها در چند سال گذشته با ۲ چالش جدی روبه رو بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مشکل نخست به واسطه افزایش قیمت ها و بعضی مسائل مرتبط با تحریم های ظالمانه بود به نحوی که برای تزریق گاز در پروژه های گازرسانی روستایی و صنعتی به لحاظ عدم وجود ایستگاه تقلیل فشار با چالش روبه رو بودیم.

افتخاری افزود: همچنین با توجه به قدمت امور تدارکات و عملیات کالا در این شرکت تعدادی از تجهیزات و قطعات سال‌های گذشته به صورت مازاد در انبار وجود داشت که این باعث شد همکاران ما در حوزه‌های مهندسی، بهره‌برداری، بازرسی فنی، گازرسانی به صنایع، HSE و به ویژه امور تدارکات و عملیات کالا در اقدامی جهادی و گروهی مبادرت به بازدید و تهیه لیست مازاد و راکد انبارها نمایند.

شرکت گاز خراسان رضوی به حدود ۲.۵ میلیون مشترک شهری و روستایی خدمات دهی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha