مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آذر ماه تمدید شد

رشت - ایرنا- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه نشست کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

عباس علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل و کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه  تمدید شده است و  بر اساس مصوبه  کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بانکها و موسسات اعتباری موظفند برای حمایت از کسب و کارهای  مشاغل جدید با محوریت مسائلی نظیر حمایت از تولید داخلی، توسعه روش های تامین مالی مبتنی بر زنجیره ارزش ، حداکثر تا پایان بهمن ماه  ۱۴۰۰ تسهیلات یاد شده را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: تاکنون در استان گیلان برای ۲۷ هزار و ۴۳۱ پرونده با اشتغالزایی ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر، سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

 مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار داشت: متقاضیان  می توانند سوالات و مشکلات خود را برای رسیدگی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعکس کنند.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از کانون های گردشگری و تجارت و از نخستین استانهای درگیر شیوع کرونا در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha