۵ مهر ۱۴۰۰، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84485418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در گناباد برگزار شد

گناباد- ایرنا- عزاداران و زائران پیاده گنابادی روز دوشنبه همزمان با سالگرد اربعین حسینی به سبک پیاده روی زائران کربلا با پیمودن مسیر ۲۰ کیلومتری گناباد به کاخک و عزاداری در صحن امامزاد سلطان محمد عابد(ع) برادر امام رضا (ع) عشق و ارادت خود را به حضرت سیدالشهدا(ع) به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد روز دوشنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر سه هزار نفر از مردم این شهرستان با شرکت در این پیاده روی بار دیگر ثابت کردند اگر به دلیل شرایط و شیوع ویروس همه گیر کرونا از قافله راهپیمایان پیاده روی مسیر نجف به کربلا جامانده اند و توفیق حضور در آن را نداشتند ولی عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان، ائمه اطهار (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت با وجود آنان آمیخته است.

سرهنگ پاسدار علیرضا محبی افزود: ۲۰ موکب در طول مسیر با رعایت پروتکلهای بهداشتی کار پذیرایی از زائران پیاده اربعین در گناباد را انجام دادند.

شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین در گناباد بعد از چند ساعت راهپیمایی در مسیر گناباد تا شهر کاخک به جمع دیگر سوگواران در محل صحن امامزاده سلطان محمدعابد (ع) پیوسته و به عزاداری پرداختند.

همچنین آیین پیاده روی اربعین در حدفاصل پنج کیلومتری شهر بجستان تا روستای مزار این شهرستان برگزار شد.
شهرستانهای گناباد و بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha