۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84486465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه تربت‌حیدریه: نقطه قوت نظام، تبعیت مردم از ولایت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌‎حیدریه گفت: نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در همه عرصه ها و تبعیت آنان از ولی فقیه است.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد روز سه‌شنبه در همایش بصیرتی حوزه های علمیه تربت حیدریه افزود: امروز اساسی ترین رسالت روحانیان پاسداری از انقلاب و اسلام، بصیرت افزایی در جامعه و خنثی کردن دسیسه های دشمنان است.

وی ادامه داد: دشمن با چندین طرح علیه نظام اسلامی توطئه کرده که اجرای سند ۲۰۲۰ یعنی فروپاشی از درون یکی از این طرح هاست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌‎حیدریه گفت: در این طرح که با تهاجم و شبیخون فرهنگی، جنگ روانی و رسانه ای همراه شده است دشمن قصد دارد نظام اسلامی را از درون به فروپاشی بکشاند.
وی با بیان اینکه امروز دیگر هیچ کشوری جنگ و رویارویی مستقیم با ایران را حتی در فکر خود نیز نمی پروراند افزود: مطالعه تاریخ ۲۰۰ ساله ایران نشان می دهد تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلایل مختلف و در جنگ ها و نزاع ها قسمتی از خاک کشور به بیگانگان داده شد اما در تاریخ هشت سال دفاع مقدس که نیمی از کشورهای دنیا در برابر ایران صف آرایی کرده بودند حتی یک وجب از این مرز و بوم به دست دشمن نیفتاد و این مرهون هدایت های هوشمندانه امام راحل و حضور مردم در صحنه بود.
سرهنگ ناصری موحد ادامه داد: یکی دیگر از طرح های آمریکایی ها برای مقابله با دولت ها و ملت ها، تسلط از طریق تسخیر انرژی و مدیریت و هدف گرفتن سبد غذایی مردم کشورهاست که این طرح امروز در جهان قابل رویت است.
وی گفت: اکنون انقلاب و نظام اسلامی به مهمترین برهه حساس خود برای رسیدن به قله ترقی و پیشرفت رسیده لذا نیازمند استقامت مالک اشتر وار و بصیرت عمارگونه هستیم.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha