ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در مهاباد به ۱۰ هزار دُز رسید

مهاباد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت: با افزایش مراکز واکسیناسیون هم اکنون ظرفیت روزانه تزریق واکسن کرونا در این شهرستان به ۱۰ هزار دُز رسیده است.

قاسم امینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون هشت پایگاه تجمیعی در این شهرستان فعالیت دارد که شامل سه پایگاه تجمیعی در جنوب شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی در شمال شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی نیز در شهرهای "خلیفان" و "گوگ تپه" است.

وی اظهار داشت: علاوه بر پایگاه‌های تجمیعی، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و تمامی پایگاه های ضمیمه و غیرضمیمه شهرستان در نوبت صبح، جمعیت تحت پوشش خود را واکسینه می کنند.

رییس مرکز بهداشت مهاباد اظهار داشت: افزایش مراکز واکسیناسیون علاوه بر کاهش مدت زمان تزریق واکسن به افراد واجد شرایط، موجب رضایت مندی و استقبال بیشتر شهروندان شده است.

امینی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳۸ هزار دُز واکسن کرونا در مهاباد به جامعه هدف تزریق شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۱۰۳ هزار دز آن نوبت اول و ۳۵ هزار نفر نیز دز نوبت دوم خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای شهروندان واجد شرایط واکسن داخلی و خارجی موجود است، ادامه داد: افراد بالای ۱۸ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

تاکنون بیش از ۴۹۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha