۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶
کد خبر: 84487890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌نشانان مهریز تجلیل شدند

۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶
کد خبر: 84487890
آتش‌نشانان مهریز تجلیل شدند

یزد- ایرنا- جمعی از آتش‌نشانان مهریز روز چهارشنبه به مناسبت بزرگداشت روز هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تجلیل شدند .

به گزارش ایرنا، در این آیین مردم و مسئولان با حضور در واحد آتش‌نشانی منطقه با تقدیم شاخه‌های گل از تلاش و خدمات سالانه اعضا و کارمندان این واحد قدردانی کردند.

امام‌جمعه مهریز در این مراسم با تبریک روز آتش‌نشانی گفت: نیروهای آتش‌نشانی با ایثار و فداکاری در مواقع بحرانی با تلاش مخلصانه خود به عموم مردم خدمت می‌کنند .

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با بیان اینکه آتش‌نشانان و نیروهای امداد و نجات به صورت شبانه روز در آماده باشد خدمت به شهروندان هستند تجلیل آنها را یک وظیفه ذکر کرد.

وی اظهار کرد: باید مردم همواره با رعایت نکات ایمنی در کنار آتش نشانان فداکار باشند و مسئولان برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنها وظایف خود را خالصانه انجام دهند .

همچنین محمدجواد بزرگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز از فعالیت آتش‌نشانان قدردانی کرد و همکاری مردم و مسئولان با فعالان این بخش را در منطقه خواستار شد.   

همچنین سید محمد امین بیدکی رییس شورای اسلامی شهر، حمیدرضا زارع بیدکی سرپرست شهرداری و سید محمد حسینی مسئول آتش‌نشانی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ها ارایه کردند. 

روز هفتم مهر ۱۳۵۹ شمسی وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش‌نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند اما حین عملیات اطفای حریق، هواپیماهای دشمن دوباره به بمباران پالایشگاه اقدام کردند که به شهادت شماری از آتش‌نشانان منجر شد.

طرح تعیین این مناسبت به عنوان روز آتش‌نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ شمسی توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش‌نشانی کشور پیشنهاد و در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تایید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha