برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی معرفی شدند

مشهد- ایرنا- نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان رضوی معرفی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قران کریم در خراسان رضوی از ۲۰ تا ۲۵ شهریور ماه با حضور ۳۶۴ نفر در بخش مردان و ۱۶۸ نفر در بخش بانوان در رشته های حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و پنج جزء قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار شد.

بنابراین گزارش در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد خاکپور از مشهد رتبه اول، داود خلوصی از مشهد رتبه دوم و حسام فیوضی از شهرستان تربت حیدریه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم سعید قره داشی، حسن حسین زاده و سیدحمیدرضا جاوید شفیعی هر سه از مشهد به ترتیب رتبه های اول تاسوم این رشته از مسابقات را کسب کردند.

سیدمهدی سجادی، محمد کمالی رستگار و حسنعلی احمدی مقدم هر سه از مشهد نیز در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز محمد تفضلی نژاد از مشهد، مصطفی سلیمان پور از شهرستان تایباد و حسن محمدزاده از مشهد به ترتیب اول تا سوم شدند.

نفرات برتر رشته قرائت قرآن کریم نیز هادی اسفیدانی از مشهد، حمید حق طلب از  مشهد و پیمان کاظمی از شهرستان کاشمر معرفی شدند.

در رشته ترتیل قرآن کریم، سیدحامدحسینی از مشهد، علی ابراهیمی از شهرستان سبزوار و سلمان حصاری از شهرستان نیشابور به ترتیب رتبه های اول تاسوم این رشته از مسابقات قرآنی را کسب کردند.

حسین اسدیان از شهرستان تربت حیدریه، بهروز ساعد از شهر مشهد و محمد آزادیان از شهرستان تربت حیدریه نیز در رشته اذان به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش بانوان نیز در رشته حفظ کل قرآن کریم، رویا فضائلی و سیده سمانه محروقی هر دو از مشهد رتبه های اول و دوم را کسب کردند و مریم پور واعظیان شرقی از شهرستان نیشابور رتبه سوم این رشته را به دست آورد.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، عالیه مهدوی نیا و فاطمه دروگر از مشهد و مریم محمود آبادی از شهرستان نیشابور به ترتیب جایگاههای اول تا سوم را از آن خود کردند.

زهره عشقی، حکیمه بالال و مهدیه ظریفیان طاهری، هر سه از مشهد در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم اول تا سوم شدند. 

در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم نیز الهه سرافرازی از شهرستان تربت جام  نفر اول، مرضیه  عباسی از مشهد نفر دوم و زهرا اصغری از مشهد نیز به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 فاطمه زهرا ندافی از شهرستان گناباد، مرضیه میرزائی پور از مشهد و آمنه محمدی شادان از مشهد نیز به ترتیب به عنوان نفرات اول تاسوم رشته قرائت تحقیق مشخص شدند.

عناوین برتر رشته قرائت ترتیل قرآن کریم هم به ترتیب به سیده معصومه حسینی آقا ملکی از مشهد، نسرین جوانبخت دیزاوندی از شهرستان قوچان و سمیه خاتمی نسب از شهرستان نیشابور رسید.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان رضوی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha