بعثه و سازمان حج آماده همکاری و حمایت از برنامه‌های رسانه ملی هستند

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیام تبریک خود به رییس جدید سازمان صداو سیما گفت:‌ در بعثه و سازمان حج آماده همکاری و حمایت در زمینه پیشبرد برنامه‌های تحولی رسانه بویژه در حوزه حج و زیارت می‌باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام  و المسلمین عبدالفتاح نواب روز چهارشنبه در پیام خود خطاب به دکتر پیمان جبلی زید عزه افزود:‌ ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، با تقدیم احترام، انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی این فرصت ویژه و تاثیرگذار را تبریک عرض می‌کنم.

وی در این پیام یادآورشد: بحمدلله سوابق درخشان، تدبیر، اخلاقمداری و تجارب موفق جنابعالی درسطوح مختلف رسانه ملی می تواند دستمایه ارزشمندی برای ایفای نقش موثر و تعیین کننده سازمان صدا و سیما در تحقق اولویت های مورد تاکید مقام معظم رهبری باشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: همکاران اینجانب در بعثه و سازمان حج آماده همکاری و حمایت در زمینه پیشبرد برنامه های تحولی رسانه بویژه در حوزه حج و زیارت می باشند. امید است با همت و مدیریت آن برادر فرهیخته، متعهد و باتجربه در حوزه رسانه، شاهد توسعه کیفی و کمی آن سازمان و ارتقاء محتوایی برنامه های رسانه ملی باشیم.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha