۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84488725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم پزشکی تخصصی سپاه به مناطق محروم شیروان اعزام شدند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه شیروان گفت: تیم پزشکی تخصصی و عمومی روز پنجشنبه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم این شهرستان خراسان شمالی اعزام شدند.

سرهنگ عباسعلی ریحانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم پزشکی متخصص متشکل از ۸۰ نفر پزشک است که در محل امام زاده غیبی شیروان مستقر شده و به مردم مناطق محروم این خطه خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند.

 وی خاطرنشان کرد: در این کار جهادی تیم های پزشکی اعم از تخصصی و عمومی خدمات پزشکی در حوزه های قلب و عروق، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اطفال، دندانپزشکی، پزشک عمومی، شنوایی و بینایی سنج و مشاوره به مردم ارائه می دهند.

ریحانی با بیان اینکه همچنین درمان، ویزیت و تجویز دارو رایگان است اضافه کرد: در کنار این خدمات پزشکی رایگان، واکسن کرونا  هم تزریق می شود.

فرمانده سپاه شیروان گفت: طبق برنامه ریزی ها، مقرر شده در اجرای این طرح بیش از سه هزار نفر از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شوند.

ریحانی افزود: امسال با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان شیروان، تیم های پزشکی اعزام شده به بیش از پنج هزار نفر از روستاییان محروم بخش قوشخانه این شهرستان خدمات پزشکی درمانی، ویزیت و داروی رایگان ارائه دادند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha