آتش‌نشانان میاندوآب امسال به ۴۰۹ مأموریت اعزام شدند

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب‌ گفت: امسال ۴۰۹ ماموریت مختلف توسط آتش‌نشانان این سازمان در این شهرستان انجام شده است.

رحیم ناظم فامیان روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۶۰ ماموریت مربوط به اطفای حریق، ۴۵ مورد مربوط به سوانح رانندگی و چهار مورد جست و جو غریق در رودخانه های شهرستان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب‌ ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد داوطلب و علاقه مند به آتش‌نشانی به تعداد ۴۳ مورد از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته در این سازمان است.

ناظم‌فامیان گفت: همچنین ماموران آتش‌نشانی میاندوآب‌ در ۸۵ فقره با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مشارکت داشته و در ۱۴۷ فقره انواع ماموریت‌های امداد و نجات نیز توانستند به شهروندان امداد رسانی کنند.

وی افزود: با توجه به بحران کم‌آبی در تابستان امسال ۸۵ مورد آبرسانی با تانکر به روستاهای شهرستان نیز توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام گرفته است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب دارای ۲ ایستگاه آتش‌نشانی است و ساختمان سومین ایستگاه نیز در "کوی وکیل‌کندی" در حال اجراست.

همچنین ۳۰ نفر به عنوان مامور در ۲ ایستگاه آتش‌نشانی میاندوآب‌ فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha