سرتیپ واحدی: دکترین نیروی هوایی ارتش دفاعی است

همدان - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: دکترین نیروهای مسلح یه ویژه نیروی هوایی ارتش دفاعی است و تمام تلاش و کوشش نهاجا آماده نگه داشتن تجهیزات و پرسنل است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ خلبان ستاد «حمید واحدی» روز پنجشنبه در حاشیه آیین دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی هوایی بهتر از گذشته، استوار و قدرتمند آماده دفاع از آسمان کشورمان هستند. 

وی عنوان کرد: تلاش و کوشش دسته جمعی کارکنان پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه سبب شد که دانش آموختگی خلبانان در کمترین زمان به پایان برسد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: باید از تمامی تجهیزات و امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این مولفه به خوبی از سوی نیروهای مستقر در پایگاه شهید نوژه عملیاتی شده به گونه ای که در کوتاهترین زمان دوره معلم خلبانی را با موفقیت به پایان رساندند. 

امیر سرتیپ خلبان ستاد واحدی یادآور شد: فرماندهی معظم کل قوا در حکم ابلاغی برای فرمانده نیروی هوایی ارتش، به داشتن نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی تاکید شده است.

وی ادامه داد: ما نیازمند به این جوانان و انگیزه دادن به آنها بوده تا با ورود به این عرصه و میدان، منویات رهبری فرزانه انقلاب را محقق کنند.

آیین دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان صبح امروز با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha