۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84489613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میاندوآبی‌ها ۱۱.۷ میلیارد ریال به شور عاطفه ها کمک کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: خیران و مردم نوعدوست و نیکوکار این شهرستان ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب شور عاطفه‌ها به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

سرمست چوپان‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جشن عاطفه‌های امسال که همزمان با بازگشایی مدارس برگزار شد، در ۱۳ پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار با استقرار در ورودی ها و هسته مرکزی شهر، این میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه همچنین در مراکز نیکوکاری در محله ها هم خیران در جشن عاطفه‌ها مشارکت کردند، افزود: از این میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده یک میلیارد ریال نقدی و مابقی هدایای غیرنقدی و کالاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب‌ گفت: این کمک‌های مردمی در حمایت از یک هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و ۷۰ دانشجوی تحت پوشش این نهاد هزینه شد تا آنان نیز در سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی بابت ملزومات آموزشی نداشته باشند.

وی با قدردانی از ستاد خیران و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار داشت: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار نیازمندان واقعی هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه تاکنون قدم‌های بزرگی برداشته‌اند.

پنج هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب‌ هستند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان‌غربی پس از ارومیه و خوی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha