انتقاد ژاردیم از عملکرد ضعیف الهلالی‌ها پیش از نبرد با پرسپولیس

تهران- ایرنا- تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته(پنجشنبه) در حالی آخرین بازی رسمی خود را پیش از تقابل با پرسپولیس انجام داد که عملکرد بازیکنان این تیم مورد انتقاد سرمربی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال الهلال عربستان روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تیم عربستانی شب گذشته در آخرین دیدار رسمی خود پیش از این تقابل آسیایی به مصاف الحزم رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دومین تساوی متوالی این تیم در لیگ عربستان رقم بخورد.

این در حالی بود که سلمان فرج کاپیتان مصدوم الهلال پس از مدت‌ها در ترکیب تیمش در این دیدار به میدان رفت. خبر دیگر اینکه پس از این تساوی لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال از عملکرد شاگردانش ناراضی بود.

الهلال در حالی در این دیدار به تساوی رسید که بازیکنان این تیم ۱۵ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردند. ژاردیم در این باره گفت: خودمان بی دقت بودیم. نباید این نتیجه را پای مصدومیت و غایبان زیاد بگذاریم بلکه خودمان بی‌دقت بودیم که نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

پس از این دیدار هم تمرینات تیم عربستانی با نظر سرمربی ۴ روز تعطیل شد. همچنین قرار است آنها تا پیش از دیدار با پرسپولیس یک بازی تدارکاتی نیز انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha