امام جمعه ملایر: مجاهدان فرهنگی باید عظمت جمهوری اسلامی را تبیین کنند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان، گفت: اگر بخواهیم نظام جمهوری اسلامی از تحریف و شبهه‌ افکنی دشمنان در امان باشد، باید جوانان و مجاهدان عرصه فرهنگ به خوبی عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

به گزارش ایرنا؛ حجت لاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر اظهار داشت: تبیین عظمت جمهوری اسلامی وظیفه ای همگانی است زیرا در غیر این صورت دشمن عظمت و کارکرد انقلاب و نظام را تحریف می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: عاشورا روز جهاد، حماسه و جنگ نظامی است، اما از عاشورا به بعد ۴۰ روز ایام تبیین این حماسه است که توسط یادگاران امام حسین(ع) انجام شد تا این واقع عظیم تاریخی از تحریف دشمنان در امان باشد.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: در این راستا دستوری از رهبر فرزانه انقلاب رسیده و همه جوانان، روحانیون، دستگاه‌های فرهنگی، اساتید، دانشجویان، آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان و گروه‌های فعال فضای مجازی باید پای کار باشند تا عظمت جمهوری اسلامی را بازگو کنند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه نسل جوان می‌تواند این خلاء‌ها را جبران کند، افزود: این تبیین باید منطقی، به‌هنگام، به دور از جنجال و غرض‌ورزی و بدون تعصب به جناح‌ها باشد.

وی همچنین با اشاره به ادعاهای رئیس حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص دسترسی به اطلاعات هسته ای کشور، گفت: حقیقت این است که جمهوری اسلامی ایران در مساله فناوری هسته‌ای منافع خود را با کسی معامله نمی‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha