۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84490543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان همدانی در دو ومیدانی ۱۲ مدال کشوری کسب کردند

همدان- ایرنا- دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: بانوان دونده این استان موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ از مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور شدند.

مسعود بنوان روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات دو ومیدانی پیشکسوتان کشور در بخش بانوان در تهران برگزار شد و بانوان همدانی در این مسابقات خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: ۱۲ مدال کسب شده توسط هشت بانوی دونده استان همدان به دست آمد که افتخاری ارزنده به شمار می‌رود.

بنوان خاطرنشان کرد: معصومه وفایی از دونده‌های مطرح استان همدان توانست در پرش طول نشان طلا و در پرش ارتفاع نیز به مدال طلا دست یابد.

وی افزود: همچنین طاهره بهکام در رشته دو ، پنج هزار متر نشان نقره به گردن آویخت، زهرا ذبیحی نیا در پرش طول مدال نقره را کسب کرد و منصوره حق شناس در ۱۵۰۰ متر به نشان برنز رسید.

بنوان خاطرنشان کرد: اشرف سیف دیگر دوومیدانی کار استان همدان در دوی سرعت نشان نقره، در دوی ۱۵۰۰ متر مدال برنز و در پرتاب وزنه نشان طلا را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: ملک ناز وجدان زاده در پیاده روی نشان نقره را کسب کرد، اختر توکلی در دو ۱۰۰ متر سرعت و دوی ۴۰۰متر به مدال طلا دست یافت.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان افزود: در این مسابقات ناهید رضایی در دوی ۴۰۰متر به نشان برنز رسید تا کاروان دو ومیدانی پیشکسوتان همدان مدال‌های مسابقات را صید کنند.

همدان از استان‌های پرافتخار در ورزش دو ومیدانی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha