۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 84491192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جا به‌جایی مرسولات پستی در تایباد و باخرز افزایش یافته است

مشهد- ایرنا - رییس اداره پست شهرستانهای تایباد و باخرز گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، جابه‌جایی مرسولات پستی در این ۲ شهرستان‌ نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد افزایش یافته است.

برهان حقیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال  تاکنون ۹ هزار و ۳۰۷  فقره مرسولات پستی در این ۲ شهرستان ثبت شده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۲۰ هزار و ۱۸۳ فقره مرسولات پستی از مبدا ۲ شهرستان تایباد و باخرز شامل مناطق روستایی و شهری به سایر مقاصد پذیرش و ارسال شده است و در همین مدت افزون بر ۲۹ هزار و ۴۳۱ مراجعه کننده به ادارات پست این ۲ شهرستان خدمات مختلف پستی دریافت کرده اند.

رییس اداره پست شهرستانهای تایباد و باخرز گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، پنج هزار و ۳۵۴ کد پستی برای ارائه به سازمان ها و دستگاه های اجرایی به منظور آدرس دهی دقیق ارائه شده و در حال حاضر ۹۵ درصد منازل مسکونی شهری در ۲ شهرستان تایباد و باخرز دارای کدپستی معتبر هستند.

حقیقی افزود: حفظ رضایت مشتریان و همچنین همکاری با بانک ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه ها در راستای حذف تردد های زائد از جمله اقدامات اداره پست تایباد در سال ۱۴۰۰ بوده که در این زمینه در نیمه نخست سال جاری از سوی اداره پست شهرستانهای تایباد و باخرز ۲ هزار و ۸۸۰ اخطاریه بانکی ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری سه فقره مرسوله پستی از برخی کشورهای اروپایی و آسیایی به پست تایباد وارد شده است.

رییس اداره پست شهرستانهای تایباد و باخرز به فعالیت هشت دفتر پیشخوان رسمی و دارای پروانه در شهرستانهای تایباد و باخرز اشاره کرد و افزود: امسال در جهت خدمات رسانی به مردم بخش میان ولایت شهرستان تایباد یک دفتر پیشخوان و در شهر باخرز یک باجه قبول مرسولات راه اندازی شده است.

شهرستانهای تایباد در ۲۲۵ کیلومتری و باخرز در ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha