برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ویکم مشخص شد

ساری – ایرنا – برنامه بازی‌های تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ بیست‌ویکم با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این لیگ مشخص شد و این تیم به قید قرعه باید مانند دو فصل گذشته نخستین دیدار خود را با یکی از تازه‌واردهای لیگ برتر برگزار کند.

به گزارش ایرنا، عصر روز شنبه -۱۰ مهر- مراسم قرعه‌کشی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس در تهران با حضور نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برنامه بازی‌های خود را بر اساس قرعه‌کشی دریافت کردند.

نساجی که چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر را باید آغاز کند و به عنوان تنها تیم نوار شمالی کشور در این رقابت‌ها حضور دارد، هفت دیدار از نیم‌فصل نخست مسابقات را میزبان است و هشت مسابقه را باید در زمین حریفان برگزار کند.

نساجی در هفته نخست رقابت‌ها که ۲۷ مهر برگزار می‌شود باید به مصاف تیم ریشه‌دار و البته تازه‌وارد فجر شهید سپاسی شیراز برود ؛ تیمی که پس از هشت سال حضور در لیگ آزادگان یک بار دیگر توانست به لیگ برتر برگردد و این بار در نخستین گام مهمان نساجی خواهد شد.

نساجی‌چی‌ها در دو فصل قبل نیز لیگ را بر اساس قرعه با تیم‌های تازه‌وارد آغاز کردند. در لیگ نوزدهم نساجی مهمان گل‌گهر سیرجان شده بود که نخستین گل آن دوره از مسابقات نیز به نام نساجی ثبت شد و مسابقه با نتیجه مساوی ۱ – ۱ پایان یافت. فصل قبل هم نساجی لیگ را در اراک و مقابل تیم تازه‌وارد آلومینیوم این شهر آغاز کرد تا نخستین دیدار لیگ برتری در تاریخ استان مرکزی با حضور نساجی برگزار شود. نساجی در آن مسابقه با نتیجه ۳-۰ پیروز شد.

برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌ویکم مشخص شد

 نماینده مازندران در هفته‌های دوم و سوم مهمان حریفان خود می‌شود و از هفته چهارم تا هفته چهاردهم یک هفته در میان میزبان است. شاگردان الهامی هفته دوم باید در تهران مقابل قهرمان بلامنازع پنج دوره اخیر لیگ برتر یعنی پرسپولیس قرار بگیرند و هفته سوم نیز در سیرجان به مصاف گل‌گهر بروند.

دیدار هفته چهارم به میزبانی نساجی مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌شود. نساجی‌چی‌ها پنجمین دیدار خود را باید در تهران مقابل آبی‌پوشان پایتخت برگزار کنند. دیدار هفته ششم به میزبانی نساجی مقابل پیکان برگزار می‌شود و هفته هفتم باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند.

هشتمین مسابقه نساجی در لیگ بیست‌ویکم مقابل پدیده مشهد و در زمین نساجی برگزار می‌شود. بازی هفته نهم نساجی در اهواز و مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهد شد. در هفته دهم نساجی‌چی‌ها از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کنند و هفته یازدهم برای دیدار با مس رفسنجان به این شهر سفر خواهند کرد.

نساجی هفته دوازدهم میزبان شاگردان محمود فکری در تیم نفت مسجدسلیمان است و هفته سیزدهم در تهران باید به مصاف دیگر تیم تازه‌وارد لیگ بیست‌ویکم یعنی هواداران تهران برود. دو دیدار پایانی نیم‌فصل نخست لیگ هم برای نساجی به ترتیب مقابل ذوب‌آهن در هفته چهاردهم با میزبانی نساجی و پس از آن در هفته پانزدهم به میزبانی تراکتور تبریز مقابل این تیم تبریزی برگزار خواهد شد.

هفته میزبان مهمان
اول نساجی مازندران فجر شهید سپاسی
دوم پرسپولیس تهران نساجی مازندران
سوم گل‌گهر سیرجان نساجی مازندران
چهارم نساجی مازندران نفت آبادان
پنجم استقلال تهران نساجی مازندران
ششم نساجی مازندران  پیکان تهران
هفتم سپاهان اصفهان نساجی مازندران
هشتم نساجی مازندران  پدیده مشهد
نهم فولاد خوزستان نساجی مازندران
دهم نساجی مازندران آلومینیوم اراک
یازدهم مس رفسنجان نساجی مازندران
دوازدهم نساجی مازندران  نفت مسجد سلیمان
سیزدهم هوادار تهران نساجی مازندران
چهاردهم نساجی مازندران ذوب‌آهن اصفهان
پانزدهم تراکتور تبریز نساجی مازندران

نساجی با توجه به آغاز عملیات اجرایی کاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر امکان میزبانی از تیم‌ها در ورزشگاه خانگی‌اش را ندارد و باید از هفت حریف خود در استادیوم شهدای ساری میزبانی کند.

این تیم با برگزاری چند اردوی آماده‌سازی و جذب بازیکنان مختلف از تیم‌های لیگ برتری در کنار حفظ بازیکنان فصل قبل و به کارگیری چند بازیکن جوان از تیم امیدهای نساجی از شرایط بهتری نسبت به فصل‌های قبل برخوردار است.

 امیرحسین باقرپور مهاجم ۲۴ ساله اهل بابل، امیررضا رفیعی دروازه‌بان تیم ملی جوانان و فصل قبل سایپا، علیرضا حقیقی دروازه‌بان شناخته‌شده فصل قبل گل‌گهر که نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم را در دروازه نساجی حضور داشت، مرتضی منصوری مدافع با تجربه فصل گذشته سپاهان، رضا جعفری هافبک تهاجمی فصل قبل سایپا و مسعود شجاعی هافبک بازی‌ساز و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال به ترکیب نساجی اضافه شدند و عرفان گل‌محمدی هم که به صورت قرضی از نساجی به استقلال پیوسته بود دوباره به جمع بازیکنان نساجی اضافه شد. آخرین بازیکنی که به جمع نساجی‌چی‌ها اضافه شد نیز سجاد قلی‌بیگی بازیکن سابق تیم‌های شهید قندی و تراکتور تبریز است که روز شنبه ۱۰ مهر قرارداد دوساله‌ای را با باشگاه نساجی امضا کرد.

تیم فوتبال نساجی در فصل قبل تا هفته هفدهم مسابقات وضعیتی کاملا بحرانی داشت و پس از روی کار آمدن ساکت الهامی توانست با کسب نتایج فراتر از انتظار امتیاز حضور در لیگ برتر را حفظ کند و در پایان فصل روی پله دوازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha