استانداری کرمانشاه در بازرسی ارزیابی رتبه عالی کسب کرد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به رتبه اول استانداری کرمانشاه در ارزیابی و بازرسی وزارت کشور گفت: استانداری کرمانشاه در ارزیابی وزارت کشور در سال ۹۹ رتبه عالی و ۱۰۰ درصد امتیازات را کسب کرد.

حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» روز یکشنبه در جلسه معاونان، مشاوران، فرمانداران و بخشداران کرمانشاه در سرسرای شهدای  دولت استانداری به تغییر روند مدل ارزیابی وزارت کشور در عملکرد فرمانداران و استانداران اشاره کرد و افزود: در مدل جدید ارزیابی دیگر برحسب رتبه بندی استانداران و فرمانداران ارزیابی نمی کنند، بلکه آنان براساس شاخص ضعیف؛ متوسط، خوب و عالی ارزیابی می شوند که استانداری کرمانشاه با ۱۰۰ درصد امتیاز موفق به کسب امتیاز عالی شد.

او با بیان اینکه قبل از حضور آقای بازوند در مسند استانداری، استانداری کرمانشاه در ۲ سال آخر رتبه ۲۹ و ۳۱  یعنی رتبه آخر را کسب کرد و گفت: از زمان حضور آقای بازوند رتبه کرمانشاه در سال ۹۷؛ رتبه پنج، سال ۹۸ رتبه اول، و سال ۹۹ نیز همین رتبه دوباره تکرار شد که نشان دهنده مردمی بودن و توجه جدی و میدانی آقای بازوند به خواست های مردم و حضور در میان آنها است.

حجت الاسلام عزیزی بیان داشت: در این چهار سال؛ آقای بازوند ۵۴ جلسه ملاقت عمومی و دیدار با سه هزار نفر، و با بیش از ۴۰ بار حضور در سامانه ۱۱۱ پاسخگو به تلفن های مردم و ستقیم با مردم در ارتباط بودند.

سه فرماندار کرمانشاه به عنوان فرماندار نمونه تجیلیل شدند

در این جلسه ، از «فرزاد الماسی» فرماندار کنگاور، «جهانبخش حیدری» فرماندار اسلام آباد غرب و «فضل الله رنجبر» فرماندار کرمانشاه به عنوان فرمانداران نمونه تجلیل شد.

او بیان داشت: ارزیابی فرمانداران براساس روزشمار کاری و برنامه های اعلام شده اسناد بالادستی توسط وزارت کشور مستقیم انجام می گیرد و در استان فرمانداری ها ارزیابی نمی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha