۶ هزار و ۸۷۹ پرونده مرتبط با تخلف صنفی در استان همدان تشکیل شد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت که ۶ هزار و ۸۷۹ فقره پرونده تخلف صنفی طی ۶ ماه نخست امسال در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و متخلفان به پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، «داریوش جودکی» با اعلام این خبر افزود: این پرونده های تخلفات صنفی در راستای کمک به ثبات اقتصادی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و جلوگیری از سودجویی فرصت طلبان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: نیمه نخست امسال پنج هزار و ۷۷۱ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، ۴۹۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۶۵۹ فقره نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به کاهش ۱۵ درصدی ورودی پرونده ها نسبت به شش ماهه نخست سال ۹۹، میانگین زمان رسیدگی به پرونده های کالا و خدمات و بهداشت ۱۲ روز و پرونده های قاچاق کالا و ارز نیز به ۶۰ روز کاهش یافته است.

جودکی افزود: در جریان ۳۱۷ مورد بازرسی مشترک با سایر نهادها از یک هزار و ۷۳۵ واحد صنفی استان همدان، یک هزار و ۴۳۸ فقره پرونده قضایی تشکیل و متخلفان به پرداخت بیش از ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شدند.

جودکی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا و خدمات مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha