۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84495179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۲۶ تن مواد مخدر و پیش ساز در آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری ۲۵ هزار و ۸۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش ساز در این استان کشف شده است.

سرهنگ سامان غنی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این میزان مقدار ۴ تن و ۲۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲۱ هزار و ۵۶۷ کیلوگرم پیش ساز بوده است.

وی اظهار داشت: در این رابطه، هفت هزار و ۱۶۳ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، مصرف کننده و معتاد دستگیر شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین ۴۰ شبکه قاچاق و توزیع مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ نیروی انتظامی این استان در ۵۴ نقطه ایست بازرسی در راستای اجرای محدودیت های ترافیکی راه اندازی کرده است.

سرهنگ غنی زاده افزود: در این مدت ۲۷۳ هزار و ۲۴۸ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ و ۱۲ هزار و ۵۹۱ مورد مشاوره در کلانتری های انتظامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷ مهرماه جاری، هفته نیروی انتظامی آغاز می شود، گفت: در این ایام برنامه های متنوعی از جمله افتتاح پروژه های انتظامی، برگزاری نمایشگاه پلیس پیشگیری با همکاری شهرداری ارومیه، مسابقات ورزشی، اهدای خون توسط کارکنان انتظامی، افتتاح طر حهای مبتنی بر فن آوری نوین داخلی، طرح خدمات رسانی به مردم، نشست تخصصی با بخشداران و دهیاران، ویزیت رایگان از بیماران در مناطق محروم، دیدار از خانواده های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و برگزاری رزمایش موتوری قانونمداری، تجلیل از نخبگان علمی، سربازان نخبه، سربازان  نمونه و تجلیل از تلاشگران امنیت اجتماعی اجرایی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha