دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردستان ۲۳۳ درصد افزایش یافت

کاشان - ایرنا - فرمانده انتظامی اردستان گفت: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا (۱۷ تا ۲۳ مهر) با بیان اینکه از ابتدای سال جاری کشف انواع مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد رشد داشته است، افزود: در همین مدت دستگیری معتادان ۴۸ درصد و توقیف خودرو حامل مواد مخدر ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش ۷۷ درصدی کشف سوخت قاچاق و رشد ۱۴ درصدی کشف جرایم فضای مجازی اشاره و اضافه کرد: تصادف‌های جرحی برون شهری ۹ درصد و تصادف‌های فوتی برون شهری ۱۳ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان کل تماس های ۱۱۰ را بر چهار هزار و ۸۷ مورد اعلام کرد و ادامه داد: یک‌هزار و ۶۳۷ مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.

وی به ساخت ساختمان فرماندهی انتظامی بخش زواره با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی و  ادامه ساخت ساختمان پاسگاه شهراب با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد با اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران‌ برای این طرح در سال جاری اشاره کرد و گفت: ساختمان تیراندازی شهید درفشی و سالن آشپزخانه شهید ربیعی با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان با کمک شهرداری اردستان، نیکوکاران امنیت‌ساز و کمک سازمان برنامه و بودجه با پیگیری نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان تکمیل شده است و این ۲ طرح در هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی‌زاده، اجرای صبحگاه عمومی و مشترک هفته ناجا، تجلیل از همیاران پلیس و شهروندان نمونه، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کشفیات مواد مخدر و رژه واحدهای گشتی و عملیاتی نیروهای پلیس را از برنامه های هفته ناجا در اردستان اعلام کرد و گفت: تجلیل از نمونه‌های ناجا و همکاران جهادی در عرصه نظم و امنیت، اجرای برنامه پارک شهر ترافیک از سوی عوامل راهور، برگزاری نشست مشترک با بخشداران و دهیاران و دیدار با امامان جمعه، رزمایش شهری موتورسیکلت سوران قانونمند، همایش اصناف و پلیس، اجرای طرح آموزش همگانی در مدارس و عطرافشانی مزار شهیدان از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha