۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84496027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران تا اوایل هفته آینده مهمان گیلان است

۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبر: 84496027
باران تا اوایل هفته آینده مهمان گیلان است

رشت - ایرنا- اطلاعات بارگذاری شده بر سایت هواشناسی گیلان حاکی از آنست که آسمان ابری، مه آلود ، بارانی و وزش باد در برخی مناطق شدید یا خیلی شدید به طور لحظه ای و موقت تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد.

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان طی این مدت؛ برای دامنه های جنوبی استان، غالبا آسمان نیمه ابری، وزش باد گاهی شدید و در بعضی ساعات افزایش ابر، بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود؛ ضمن اینکه بارش برف در ارتفاعات بالا دست نیز دور از انتظار نیست.

 بر اساس  آمار ارائه شده توسط هواشناسی گیلان؛  بیشترین بارندگی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه تا ۹ و ۳۰ دقیقه  امروز پنجشنبه مربوط به بندر انزلی با ۱۰۳ میلیمتر و پس از آن خشکبیجار با ۹۴ میلیمتر و شهربیجار از توابع رشت با ۷۷ میلیمتر بارندگی بوده است.
بر اساس  اطلاعات دریافتی برخی رودخانه های مرکزی و شرق فومنات و غرب استان  نیمه سیلابی و افزایش حجم داشته اند و بارش در ارتفاعات نواحی جنگلی و کوهپایه بالارود سیاهکل و قلعه رودخان قابل توجه بوده است.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان نیز حاکی از آنست که دمای استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه تا چهار درجه افزایش می یابد . حداکثر دمای امروز استان در لنگرود در شرق گیلان به ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد و کمترین دما نیز در دیلمان با چهار درجه سانتی گراد بالای صفر صبح امروز اتفاق افتاد.

دمای رشت مرکز استان نیز طی امروز پنجشنبه  بین ۱۲ تا ۱۶ درجه سانتی گراد متغیر است.

استان گیلان با میانگین بارش ۱۱۰۰ میلی متر در سال بعنوان پرباران ترین استان کشور به حساب می آید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha