حادثه رانندگی در اردستان ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

کاشان - ایرنا - مسوول فوریت‌های پزشکی اردستان گفت: واژگونی خودرو سورای ریو در کیلومتر ۲۰ محور ترانزیت اردستان به مهاباد، ۲ کشته و ۲ مصدوم‌ بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، جواد مطیعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ افزود: در ساعت ۱۲ و هشت دقیقه ظهر امروز یک حادثه واژگونی در کیلومتر ۲۰ محور اردستان به مهاباد به مرکز اورژانس گزارش شد که نیروهای امدادی با ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد و یک زن، هر دو حدود ۷۰ ساله در دم جان باختند و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند که حال یکی از مصدومان وخیم است‌.

مسوول فوریت‌های پزشکی اردستان از رانندگان‌ خواست که در مسیر با سرعت مطمئن حرکت کنند و عجله نداشته باشند تا حادثه‌ای برای خود و سرنشینان به وجود نیاورند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد اتفاق‌های جاده‌ای حوزه اردستان مربوط به واژگونی خودرو است، ادامه داد: عمده دلیل واژگونی خودروها مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

مطیعی اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان با بهره‌گیری از ۶ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، یک اتاق فرمان و ۳۷ نفر نیرو به طور شبانه‌روزی و رایگان در حال ارایه خدمات به شهروندان است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha