قرعه‌کشی مرحله نهایی کبدی قهرمانی کشور در گرگان‌ انجام شد

گرگان- ایرنا - قرعه‌کشی گروه‌بندی مرحله نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان جمعه شب با حضور رییس فدراسیون و سرپرستان و مربیان تیم‌ها در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گلستان در گرگان برگزار شد.

رییس هیات کبدی گلستان با اشاره به حضور هشت تیم در این مرحله گفت: تیم‌های هرمزگان، مرکزی، گیلان، آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان به همراه گلستان به عنوان میزبان از فردا شنبه ۱۷ مهر ماه در ۲ نوبت صبح و عصر به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ولی‌الله مقصودلو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که تیم‌های حاضر در این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی حضور دارند، اصافه کرد: براساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه الف تیم‌های گلستان، آذربایجان غربی، خوزستان و هرمزگان و تیم‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گیلان و مرکزی در گروه ب قرار دارند.

وی با اشاره به مسابقه دوره ای تیم‌های هر گروه خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و جدول زمان‌بندی مسابقات، تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه صبح شنبه به ترتیب در برابر تیم‌های هرمزگان، مرکزی، خوزستان و گیلان قرار خواهند گرفت.

رییس هیات کبدی گلستان گفت: عصر شنبه و در دور دوم مرحله مقدماتی تیم‌های آذربایجان غربی، گلستان، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه به ترتیب به مصاف تیم‌های هرمزگان، خوزستان، گیلان و مرکزی خواهند رفت.

مقصودلو با بیان این که هر هشت تیم صبح یکشنبه استراحت خواهند کرد، تصریح کرد: دور سوم و پایانی مرحله مقدماتی عصر یکشنبه به مسابقه بین تیم‌های خوزستان و هرمزگان آغاز می‌شود و سپس تیم‌های گلستان، سیستان و بلوچستان و گیلان به ترتیب با تیم‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و مرکزی مسابقه خواهند داد.

وی ادامه داد: مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها صبح دوشنبه برگزار خواهد شد و براساس برنامه تیم اول گروه الف در دور مقدماتی در اولین مسابقه این مرحله به مصاف تیم دوم گروه ب خواهد رفت و در مسابقه دوم تیم دوم گروه الف در برابر تیم اول گروه ب قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: دیدار فینال مرحله نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان‌ عصر دوشنبه بین تیم‌های برنده ۲ مسابقه صبح (برندگان مرحله نیمه‌نهایی) برگزار خواهد شد و بازندگان مرحله نیمه نهایی این مسابقات، دیدار رده‌بندی را انجام خواهند داد.

گلستان به خصوص شهرستان گرگان و روستاهای اطرافش مهد کبدی کشور بوده، بطوری که شاکله و بدنه و ستون اصلی تیم‌های ملی کبدی حتی مربیان و کادر فنی آنها در هر ۲ بخش مردان و زنان در همه رده‌های سنی از این مناطق بودند.

همچنین محمدرضا مقصودلو اولین رییس فدراسیون این رشته در چندین دوره چهار ساله و بعد از آن تاکنون عباس مهاجراورسجی خود اهل استان گلستان و شهر سرخنکلاته از توابع شهرستان گرگان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha