شهردار بندرعباس :پنج اولویت پایه ثابت تمام فعالیت ها خواهد بود

بندرعباس-ایرنا- شهردار بندرعباس استفاده از خرد جمعی،تکریم ارباب رجوع توجه به معیشت کارکنان عدالت و شفاف سازی را به عنوان پنج اولویت اصلی فعالیت های شهرداری در دوره مدیریت جدید اعلام کرد.

مهدی نوبانی روز شنبه در مراسم آغاز به کار خود افزود: پس از انتخاب به عنوان شهردار، نشست هایی با مدیران بخش‌های مختلف برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری انجام شده است.

 وی ادامه داد: نیروهای شهرداری با تخصص و اشرافی که نسبت به حوزه‌های کاری خود دارند، می‌توانند موجب رقم زدن اتفاقات خوب کارشناسی شده باشند.

نوبانی اضافه کرد: از امروز، طبق برنامه مشخص شده و بر اساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حرکت خواهیم کرد.

برنامه اصلی شهردار، مبارزه با فساد باشد

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم گفت: انتصاب مدیران توانمند، مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها باید از اولویت های شهرداری بندرعباس باشد.

فاطمه جراره خاطرنشان کرد: انتظار داریم باتوجه به شاخصه هایی که مد نظر شورا است شهردار بندرعباس برای تسهیل امور اقدام کند تا رضایت شهروندان بندرعباس را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ به موقع به درخواست های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.

در این مراسم ضمن قدردانی از عباس امینی‌زاده شهردار پیشین و همچنین عبدالحسین ارجمند که مدت دو ماه سرپرستی شهرداری بندرعباس را بر عهده داشت، مهدی نوبانی فعالیت خود به عنوان شهردار بندرعباس را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha