۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84497854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گاز در کردستان اجرا شد

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: نیمه نخست امسال بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان اجرا شد که بیشترین آن در بخش روستایی بوده است.

احمد فعله گری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه اول امسال ۱۹ هزار و ۷۰۳ متر شبکه گذاری گاز شهری، ۳۲۳ هزار و ۱۹ متر روستایی و ۵۷ هزار و ۷۳۰ متر در بخش صنعت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۵۷۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اضافه کرد: در نیمه اول سال جاری هشت هزار و ۴۸۷ مشترک جدید گاز طبیعی در استان جذب شد که پنج هزار و ۴۷ مورد آن شهری و سه هزار و ۴۴۰ مورد نیز روستایی بود.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با اشاره به برنامه ریزی شرکت گاز استان برای اشتراک پذیری ۱۹ هزار مشترک در سال جاری، افزود: با وجود شرایط کرونایی و سختی محدودیت‌ها، ماهانه به طور میانگین ۶۶ کیلومتر شبکه شهری و روستایی گاز در استان اجرا شده است.

فعله گری به هزینه بر بودن کاز گازرسانی در نقاط سخت گذر استان اشاره و تاکید کرد: تمام پروژه‌هایی که در سال های ۱۳۹۸ و سال گذشته کلنگ زنی شده بود، همان سال به بهره‌برداری رسید که نشان از عزم دولت برای ارائه خدمت به مردم است.

در حال حاضر، ۳۱ شهر، یک هزار و ۴۲۵  روستای کردستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد در جمعیت شهری و  ۹۶.۵ درصد در جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت گاز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha