بیش از ۷۷ هزار مرسوله پستی از سردشت به نقاط مختلف کشور ارسال شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره پست سردشت گفت: بیش از ۷۷ هزار مرسوله پستی با میانگین ۵۳۶ فقره مرسوله در روز از این شهرستان امسال به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

کمال عثمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، ۷۷ هزار و ۱۸۸ مرسوله شامل بسته، امانت و پاکت پستی از سردشت به سایر نقاط کشور  و ۳۶۱ فقره از داخل به خارج کشور  ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۸ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: امسال اداره پست این شهرستان در مرسولات ارسالی پیشتاز با رشد ترافیک ۲۶۴ درصدی و همچنین سرویس‌های سفارشی، ویژه و خرید به ترتیب با رشد ۶۷، ۵۵  و ۶۹ درصدی توانست رتبه سوم استان را کسب کند. 

رییس اداره پست سردشت اضافه کرد: این اداره با وجود بالاترین ترافیک مرسولات پستی در تاریخ خود، از جنبه‌های ایمنی، سلامت کارکنان و دریافت کنندگان خدمات پستی غافل نبوده و برای حفظ سلامتی و ایمنی نامه‌رسانان و هموطنان، به‌صورت روزانه مرسولات خود اعم از وارده و صادره را در شرایط کامل بهداشتی و دور از هرگونه آلودگی با انجام محلول‌پاشی و گندزدایی آماده‌سازی می‌کند.

وی افزود: در شرایط وجود بیماری کووید ۱۹ و طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره پست این شهرستان با توجه به نیاز، بدون اجرای طرح شیفت‌بندی و دورکاری با تمام نیروهای خود به ارایه خدمات به شهروندان پرداخت.

با وجود فناوری‌های نوین ارتباطی و سهولت و دسترسی آسان و سریع به اینترنت و گسترش کسب و کارهای فضای مجازی و از طرفی تعطیلی مراکز حمل بار از جمله باربری‌ها، پست با افزایش حدود ۲ برابری ترافیک بسته‌ها و امانات پستی مواجه شد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha